Typiskt!

Imorgon skulle jag ha gått till frisören och gjort slingor i håret, men så ringer de idag och berättar att hon jag skulle gått hos är sjukskriven. Okej säger jag och frågar om en ny tid, men då ska hon tydligen vara mammaledig efter sjukskrivningen. Typiskt! Så jag måste helt enkelt hitta någon annan som jag kan gå och slinga mig hos. Så nu har alltså både min frisör och hon som brukar slinga slutat, eller åtminstone kommer de att vara borta under en lång period. Grrrr!

Nog klagat! Det är redan lunch och förmiddagen har gått fort. Nu är det snart helg igen, och det ser jag såklart fram emot. Vem gör inte det? Det tråkiga med helgen är att ♥ åker bort imorgon bitti och kommer inte tillbaka förrän sent på lördag. Alltid tråkigt att vara ensam hemma...

På söndag ska Marcus och Stina komma hem till oss och då ska vi äta nybakade scones med god marmelad och titta på film. Det ser jag fram emot, mycket!

image167

Mums! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0