Vardag igen

Nu har det hårda livet börjat igen med jobb som vanligt. Nu är det slut på all energi som man haft under ledigheten och man återgår till att bli en liten tröttis så fort man kommer hem från jobbet. Nej så illa kanske det inte är, men inte var det speciellt trevligt att gå upp strax efter 06:00 när klockan ringde imorse.

Dessutom blev det sent igår kväll eftersom vi var och mötte mamma och pappa på Arlanda för att lämna Cookie till dem. Det var väldigt tomt utan söta lilla Cookie imorse när jag vaknade :( Men jag vet ju att hon har det bättre hemma hos mamma och pappa där hon får springa lös i stort sett på varje promenad.

Nackdelen med att vara ledig länge är ju att man har en hel del att stå i när man kommer tillbaka till jobbet. Jag hade massor  av mail och ett överfullt skrivbord som tog emot mig imorse. Pust! Men samtidigt är det bra när man har mycket att göra på jobbet, då går dagen fortare. Men det får ju inte vara för mycket såklart.

Nu har jag sett klart första säsongen av Grey's, och jag måste säga att jag tycker att det är bra, men det är långt ifrån fantastiskt. Än i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Alex

Klart det är fantastiskt! I`m in love with mc dreamy!!!

2008-01-09 @ 22:20:23
Postat av: Mia

Alex: Haha, det är du nog inte ensam om :)

2008-01-10 @ 08:25:37
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0