Äntligen lite bilder!


Så, här kommer då tillsist de bilder som jag har lovat er. Och lite andra bilder också för den delen :)

 
 
 
 

Bild 1: Söt vit orkidée inköpt på IKEA tillsammans med en ljusstake från Design House Stockholm som jag fått i julklapp av jobbet.
Bild 2: Fina silvriga ljusstakar från IKEA.
Bild 3: Termos/tillbringare från Stelton som var årets sommarpresent från jobbet, och det tackar jag såklart för :)
Bild 4: Skofynd från Skopunkten.
Bild 5: Min SATC-box samt mina supersnygga knallrosa golfbollar :)
Bild 6: Knallrosa kjol och ballerinor från H&M.
Bild 7: Liten ommöblering i lägenheten.
Bild 8: Ett litet skott från jordgubbsplantan på balkongen.

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var ingen dålig shopping!

Jag MÅSTE införskaffa SATC boxen..

kram

2008-07-03 @ 21:45:15
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhhhh vad mycket snyggt du shoppat männniska! Allt är ju superfint, ljusstakarna är ju så fina ;-) och Stelton termosen är jag ute efter, älskar dem! Vilken snäll arbetsgivare som ger sådana fina sommarpresenter till sina anställda =) Nag träff kan vi ju höras till veckan och se om vi får ihop en liten "date". Nu ska jag packa och sedan blir det sängdax och imorgon färd västerut. Vi hörs! trevlig helg! Kraaaaamar!



2008-07-03 @ 22:27:47
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Åhhh...hade jag spelat golf hade jag definitivt köpt dessa bollar. Jag är oförskämt förtjust i rosa...skulle kunna köpa allt i rosa. Haha. Du är bättre än jag på att lägga in bilder iaf, det är ett som är säkert :)

2008-07-04 @ 01:32:36
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Mia

Emelie: Ja gör det! Har du sett alla avsnitt redan eller är du som jag som knappt har sett något? KRAM!



Anna: Ja visst är ljusstakarna fina? Haha :) Jobbet har blivit bra mycket bättre på presenter på sistone faktiskt, tyvärr är det en liten logga på Stelton-termosen, men det får gå ändå :) Tidigare fick vi bara tråkiga reklamprylar, usch! Hoppas att ni får en kanonhelg! KRAAAM!



Sandrah: Haha, ja rosa är en fin färg, jag håller med! Anders rynkade dock på näsan när jag köpte dem hahaha! Ja, jag väntar fortfarande på din bild... damdidam... :)

2008-07-04 @ 09:39:21
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Emelie

Har sett SATC lite sporadiskt och har långtifrån sett alla avsnitt så det blir nog en box inom snar framtid! =)

2008-07-05 @ 09:38:26
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0