Dagens!


Idag har vi förutom den dagliga morgonpromenaden med Cookie tagit upp våra cyklar ut källaren där de stått sedan vi flyttade hit för snart tre år sedan. Otroligt vad tiden går fort! Tyvärr hittade vi inte nyckeln till älsklingens cykels lås, men vi får leta vidare senare. Jag har i alla fall lämnat upp min fina gamla damcykel till cykelverkstaden där den ska få punkteringen lagad så att jag kan cykla på den igen. Perfekt! Det är skönt att kunna ha en cykel tillgänglig så att man kan åka korta ärenden utan att behöva ta bilen. Miljövänligt är det också, jo jo! :)

Snart ska vi äta plättar här med sirap och vaniljglass. Åh det är bara såååå gott! Sedan ska jag åka till stan och träffa Anna och Linda som är två av mina bästa tjejor hemifrån. Mycket trevligt. Det här har jag på mig idag. Klänning från H&M och halsband från Gina Tricot (och så armbandet, såklart!).

Nu önskar jag er en trevlig onsdag i solen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad söt du var. Jag önskar jag "orkade" ha mitt hår utsläppt oftare så fint =)



Ang tvättstället & blandaren hade vi tänkt sälja det för 200-300 kr, men säg vad ni vill ge om ni tycker att det är för mycket. Jag tror att ni kan använda samma vattenlås som ni har till gamla tvättstället, det har vi gjort, annars så säljs ju sådana för en hundring på IKEA =)



Hoppas du får en trevlig träff med dina vänner.



Kramar!!!

2008-07-16 @ 17:06:29
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mia

Anna: Jag håller med, det är ganska jobbigt att ha utsläppt hår. Så fort jag kommer hem åker det upp i toffs haha :)



200-300 kr för både handfat och blandare eller var för sig? Vi är absolut intresserad av att komma och kika på det lite närmare för att se hur det ser ut. Det är rätt likt vårt vi har nu, men det vi har är ju så gammalt och slitet, är trött på det!



Hoppas att ni får en toppenresa nu! Vi får höras när du kommer hem och hitta på något... Ni kanske vill komma över och kika på film eller vad som helst! Kramar!

2008-07-17 @ 21:38:50
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vilken fin klänning!

Plättarär ju verkligen hur mumsigt som helst!

Hoppas du fick en mysig dejt med tjejorna!

Kram

2008-07-17 @ 21:57:35
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi hade tänkt 200-300 kr för båda tillsammans (handfat + blandare) så inte 200-300 kr per/pryl!



Vi får helt enkelt höras när vi kommer hem om det =) KRAAAAAAAAAM

2008-07-18 @ 08:46:29
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0