Förhoppningsvis lite prylshopping


Idag efter jobbet funderar jag och älsklingen på att åka till Kungens Kurva och kika efter en dator till honom. Vid Kungens Kurva finns det mesta i elektronikprylsväg med affärer som OnOff, Siba, Elgioganten och Mediamarkt. Förhoppningsvis slinker det även ner en SATC-box i kassen :) Om det finns någon kvar... hmpf...

Vilket skönt väder det är idag, äntligen igen! I och för sig tycker jag inte att vädret har varit katastrofalt hittills, men det är ju alltid toppen med klarblå himmel och sol. Idag har vi in- och utflyttningar på jobbet så vi har passat på att sitta ute i solen lite nu och då i väntan på nya hyresgäster. Man måste ju passa på att njuta av det fina vädret trots att man jobbar, om man nu har möjlighet till det såklart! Dagen till ära har jag också min grön/vit prickiga klänning på mig, så solens strålar passar extra bra idag :)

Ikväll ska jag försöka hinna med att fota den senaste shoppingen också som jag har lovat. Jag kan inte lova att det blir ikväll, men jag ska försöka hinna med, DET lovar jag i varje fall haha :)

Äger du också den lilla skolådan med hela SATC?!

Njut i solen!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tyvärr ingen skolåda hos mig:( Men skulle gärna vilja ha den.

Ha det bra! KRAM

2008-07-02 @ 17:01:40
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0