Jag har världens bästa!


Jag har världens bästa sambo! Han har varit ledig från jobbet både i onsdags och idag och båda dagarna har jag åkt hem på lunchen och då har maten stått klar på bordet när jag kommit hem. Idag bjöds det på plättar med glass och sirap, och du hör ju själv hur gott det låter! Jag var helt lycklig när jag åkte tillbaka till jobbet igen.

Jag är väldigt bortskämd som har hittat en sån bra pojkvän och han är killen som jag alltid drömde om när jag var yngre. Och att jag sedan hittat honom även utanför drömmarna är nästan för bra för att vara sant. Och jag hoppas verkligen att fler har det lika bra som jag. Nu är det givetvis inte bara det som står ovan angående maten som jag pratar om, utan om allt som han gör och är. Han är helt enkelt bäst och jag älskar honom över allt annat!

PUSS min älskling! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0