Jag som brukar älska hundar...


... men imorse var de bara jobbiga! Tack vare en jättestor hundutställning vid Stockholmsmässan fick jag stå i kö i en kvart precis utanför och fick dessutom ta den kvarten på flexen. Det gillar jag inte! Nog för att 15 minuter inte är så lång tid, men jag går hellre hem 15 minuter tidigare än att sitta i en bilkö, så det så! :) Dessutom var det en idiot bakom mig, som hela tiden låg tyst och lugn, men precis när han var på väg att komma loss ur kön så börjar han tuta som en galning och åker med tutan inne flera hundra meter när vägen är fri. Vilken idiot. Sen satt han och svor i bilen för sig själv. Jag tittade på honom och jag tror nog att han förstod att jag tyckte att han betedde sig som en idiot.

Nu har jag drömt mardrömmar två nätter i rad! Hoppas inte att det är ett dåligt omen, usch! Kanske därför jag har varit så pass trött när jag vaknat trots att jag somnat i god tid, jag skulle tro det.

Idag är det äntligen riktigt vackert väder ute så man får passa på att njuta utav det! Jag har min knallrosa nya kjol från H&M på mig och dito ballerinor. Så nu är det ingen som missar vart jag är i alla fall hahaha.

Fortfarande inga bilder, jag skäms...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0