Lata dagar på landet


Hej på er, hur har ni det ute i sommarvärmen?

Själv har jag det alldeles utmärkt tack :) Vi är sedan igår i Sandviken hos mina föräldrar och har lata dagar i det fantastiska vädret. Igår när vi kom fram kom min syster och delar av hennes familj hit och så tog vi båten ut på sjön för att sola och åka vattenskidor. Dock åkte inte jag eftersom jag är alldeles för feg haha :) Men både älsklingen, pappa och Magnus åkte och Madde gjorde många tappra försök och var sååå nära att komma upp.

På väg tillbaka hände något lustigt, batteriet till startmotorn hade gett upp så vi fick bli bogserade hem av en annan liten pluttbåt haha. Givetvis dokumenterades detta:



När vi kom tillbaka från båtturen fick vi världens godaste middag bestående av grillad fläskfilé, klyftpotatis, pastasallad, vitlöksbröd, sallad, massor av olika såser och grillad haloumi. Mums! Till efterrätt blev det marängswiss... Jag var så mätt efterråt att jag hade kunnat rulla fram. Efter middagen åkte vi hem till Pernilla där även Catta och Ingo var, och senare kom även Pernillas Hasse och Chille och en till som jag har glömt namnet på haha. Mycket trevligt som vanligt! Vi åt nybakta scones och till efterrätt glass. Givetvis kunde jag inte hålla mig ifrån att äta både glass och scones trots att jag var så mätt, men det var bara så gott :)

Idag har jag varit in till stan och köpt underkläder samt en ny bikini och efter det var vi ute en sväng med båten igen. Ikväll blir det bara lugnt med våfflor till kvällsmat. Gud det känns som om vi inte gör annat än äter hahaha!

Har förresten fått över alla mina mobilbilder till älsklingens nya dator, så jag kommer att slänga in lite bilder då och då från mobilen. Här kommer en till från igår, man kan ha det sämre! :)



På återseende!


Kommentarer
Postat av: Tomassilja

many thanks for your dedications to this world

2009-05-11 @ 09:48:42
URL: http://tomassilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0