S E M E S T E R !


Tjoho! Nu har jag och älsklingen äntligen semester och det känns så skönt! Två veckor utan måsten, det känns toppen!

Imorse kom söta Cookie hit och ska nu vara hos oss i en vecka medan mamma, pappa och mormor åker ner mot Danmark och sen vidare ut i Europa. Det blir perfekt att vara hundvakt nu när vi är ledig och kan vara tillsammans med Cookie hela dagarna. Det är inte lika roligt när vi jobbar eftersom hon då måste vara hemma så mycket själv, och jag får alltid lika dåligt samvete för det.

Igår kväll var vi bjudna hem till våra grannar från Kentucky. Vi bjöds på vitlöksbröd med en röra av tomat, rödlök och mozarella till förrätt. Pasta med sås av tomater, kapris, anjovis, oliver och lök till varmrätt och glass och varma persikor till efterrätt. Jag var mycket skeptiskt till varmrätten eftersom ingen av ingredienserna tilltalar mig var för sig, men det var mycket gott! En trevlig kväll och vi ska bjuda tillbaka med svenska köttbullar haha :)

Här kommer lite bilder från dagen!

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0