Det är för fint väder!


Det är för fint väder för att jag ska ha lust/tid att blogga nu :) Mina dagar består i stort sett av full fart på jobbet från morgon till eftermiddag, sedan hem för att äta och träna golf. Eller först till stallet och sedan golf haha! Men det är roligt, och det är ju så skönt att man kan vara ute så länge och det är ljust och varmt ändå!

Igår till exempel så kom jag inte hem förrän halv 11 från golfen. Då var jag ute och spelade två "riktiga" hål efter sista golfkursen, det var riktigt roligt men svårt! Och det är ju bara tur om bollen hamnar där man tänkt sig hihi.

Nu slutar jag jobbet och ska hem och platta håret innan jag och ♥ åker in till stan för lite shopping förhoppningsvis. Om jag hittar det jag letar efter. Jag behöver nya söta sommarskor, kjolar och en väska eftersom min blev stulen. Och säkert något annat också som jag kan komma på när jag väl är där. Vi äter nog ute på restaurang också istället för att laga till något hemma innan. Lutar åt Wok Mee som har kanongod wok vid Medborgarplatsen. Ett tips!

KRAM!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0