Det blir inte alltid som man tänkt sig


Igår efter jobbet (slutade dessutom lite tidigare) åkte jag direkt hem och sedan direkt in till stan för att möta upp Catta vid Hötorget. Vi gick i lite affärer och trots att jag inte skulle handla några kläder kom jag hem med en klänning och en blus från H&M. Catta brukar ha en viss shoppinginverkan på mig, förstår inte varför :) Jag köpte även spelet Buzz till Playstation, det är ju så roligt! Och lite allmänbildad blir man också kan man hoppas :)

 

Detta var vad jag shoppade men blusen jag köpte är rosa istället för svart :)

Efter shoppingen åt vi på The Square. Jag åt en jättegod varm macka med kalkon och philadelphiaost och Catta tog en hamburgertallrik. Där satt vi sedan och pratade om allt mellan himmel och jord fram till halv nio då det var dags att bege sig hemåt. Jag hade ju planerat en kväll med bums i säng tidigt, men så blev det givetvis inte. Självklart var jag tvungen att köra igång Playstationet när jag kom hem och spela lite Buzz. Och när älsklingen kom hem från Solvalla så var vi tvugna att spela mot varandra också :) Så det blev en sen kväll, igen!

Dessutom ställde jag klockan på halv sex imorse och gick upp och tvättade håret. Något jag normalt sett brukar göra på kvällen. Åhhh, så ikväll kommer jag väl att vara ännu tröttare! För att inte tala om idag på jobbet hihi.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhh, vad typiskt! Det hade vart jätte kul ju. Vi kommer nog inte hem förrens sent på lördag, så det är ju söndag i så fall... Men jag hör av mig när jag vet lite mer när vi kommer hem, annars blir det kanske fler tillfällen för ni är väl här i krokarna ibland? Ha en skön helg! Kram

2008-06-13 @ 13:12:55
URL: http://angies.blogg.se/
Postat av: Louise

Snygga shopping kap;) Hoppas allt är bra med dig!

2008-06-13 @ 21:55:24
URL: http://louisech79.blogspot.com
Postat av: Mia

Angelica: I sommar blir det garanterat fler tillfällen då vi har semester. Jag hör av mig igen nästa gång vi åker mot Borlänge. Det blir nog redan nästa helg tror jag, på lördagen :) Kram!



Louise: Tack! :) Detsamma, hoppas att du har det fint i fina Karlstad :)

2008-06-16 @ 07:42:29
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Malin S

Vilken fin klänning ! Jag älskar Buzz och singstar. Va alldeles för länge sedan jag spelade nu men shit va kul det är.

2008-06-16 @ 23:07:23
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Mia

Malin: Ett litet sent svar, men jag såg inte kommentaren förrän nu. Ja visst är Buzz roligt? Och lite mer allmänbildad blir man också. Han är så rolig med sina kaxiga kommentarer haha!

2008-06-22 @ 21:03:09
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0