Duktiga fredag


Min energi måste vara tillbaka! Ikväll i min ensamhet har jag tvättat håret, tvättat kläder, vikt tvätt samt hängt in i garderober och lådor, dammsugit och dammat sovrummet och badrummet  samt dammsugit i hallen.

Nu orkar jag inte mer utan har precis börjat titta på Smekmånaden på TV3. Lite lagom avancerat såhär en fredagkväll :)

Är hungrig också men vet inte riktigt vad jag ska äta. Är inge vidare på att äta när älsklingen är borta faktiskt. Han skäller på mig varje gång att jag måste äta trots att han är borta :) Och äter gör jag ju, dock inget avancerat haha.

Vad gör ni en kväll som denna?



Kommentarer
Postat av: Katta

Samma här =) Vad är det för skumt fenomen vi drabbats av, ha ha? Kan laga mat i timmar när sambon är hemma men när jag är själv blir det typ microdinner.



Duktig du varit ikväll! Bra jobbat där!

2008-06-27 @ 23:01:27
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Mia

Katta: Haha, ja jag vet! Det är knepigt, men det är ju så trist att äta själv, så det kanske beror på det :) I och för sig är det mest Anders som lagar mat här, så det kan bero på det också hahaha! Kram!

2008-06-28 @ 11:44:51
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0