Dumma ögon!


Åh jag blir så trött på mina ögon! Så fort jag blir förkyld så får ögonen spel och blir hur kinkiga som helst. Detta i samband med att jag är väldigt klåfingrig är ingen bra kombination och slutar i stort sett alltid med röda irriterande och skavande ögon. Jag måste försöka hålla fingrarna i styr, för jag vet ju att det bara blir värre om jag inte gör det. Men jag ska bara... haha!


Idag blir det stallet efter jobbet för ovanlighetens skull när det är måndag. I normalfallet är jag i stallet tisdag och torsdag under vardagarna, men den här veckan trodde jag att jag hade andra planer imorgon, men de ställdes tyvärr in.

Har så mycket på jobbet nu och börjar bli riktigt less på en hel del! Nog om det.

Försökte klicka hem SATC-boxen på Elgiganten tidigare men den var tyvärr slutsåld, undra varför haha. Nu efter att filmen haft premiär är väl alla tjejer som galna efter den kan jag tänka mig. Men jag tror nog att jag ska kunna hitta någonstans att köpa den ändå trots allt.

Idag vann älsklingen drygt 8000 kr på travet, och jag sa till honom direkt att jag tycker att han ska gå och köpa sig en ny bärbar dator. I flera år har han lånat en dator av min pappa, och det är inte den bästa datorn direkt. Han är lätt värd en ny så jag tycker att han ska gå och köpa en nu innan pengarna tar slut på annat :) För på något konstigt vis så försvinner de på något, förr eller senare :)

Hur ser din måndag ut?!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Min måndag har ju spenderats med första golfsvingarna..haha

Skönt meddin kommentar angående teknik och inte styrka;) Du spelar va? Gjort det länge?Kram

2008-06-30 @ 18:47:43
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Boxen finns på tradera, så kika där, bara sök på "sex and the city"

2008-06-30 @ 22:07:00
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0