Effektiv morgon


Nu är jag helt slut! Gick upp klockan 08:00 och efter det har jag städat konstant fram till klockan 12:00 med avbrott för en snabb frukost. Men nu är hela lägenheten nästan tip top och det känns så skönt! Det var verkligen på tiden!

Om ni inte har testat Jif Cream så måste ni göra det! Det är verkligen toppen och underlättar städningen något enormt. Ett hett tips från mig till dig! :)



Nu skiner solen utanför fönstret också, så passande när jag precis har städat klart eftersom det har varit mulet hela morgonen. Hade tänkt åka till Sickla och köpa lite bra-att-ha grejer också, men nu ringde älsklingen från Sundsvall och behövde hjälp med att uppdatera lite på hemsidan, så det får bli senare i så fall. Vad gör man inte för sin käresta, och dessutom skulle jag gå betalt för att jag hjälper till också, haha!

Kanske hinner med att åka efteråt, innan jag ska åka till stallet. Jag skulle behöva en ny vattenkanna och jag funderar på att slå till på en från IKEA för endast 15 kr, ett mycket passande pris. Kanske inte världens roligaste vattenkanna, men helt okej ändå. Har kikat runt lite och tycker väl inte att jag har hittat någon direkt som jag fastnat för heller, så då kan jag lika gärna köpa en billig. Den är ju vit i alla fall :) Sedan skulle jag behöva köpa Nivea Soft (som jag för övrigt tycker är underbart bra, tack till ModestyMia för tipset!) samt Eucerin från Apoteket.

Nej nu ska jag ta och platta håret och knåpa ihop något att äta, vi får väl se vad det blir för avancerat hahaha.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Håller med! JIF är suveränt! Det är även jättebra att göra ren spishällen med ;-)

2008-06-28 @ 20:56:27
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Mia

Sandrah: Ja jag märkte det haha! :) Perfekt!

2008-06-28 @ 21:12:59
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0