Inåtvänd Planläggande Konkret Känslostyrd person


Hittade det här testet hos Vickan som jag såklart var tvungen att göra. Såhär stod det om mig:

" Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.


Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut - även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.


Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.


Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar. "

Jag tycker nog att det stämmer ganska bra faktiskt... Hur stämmer det på dig?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

allt bra?

titta gärna in hos mig

2 tävlingar hoppas du vill delta

kram

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-17 @ 12:43:43
Postat av: Angelica

Jag fick samma resultat som dig förutom sista stycket som skiljde sig litegrann. Tyckte oxå det stämde in bra!

2008-06-17 @ 13:32:52
URL: http://angies.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jodå, tyckte det stämde ganska bra iallafall!

2008-06-17 @ 22:31:39
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Mia

Angelica: Jag tror nog att du och jag är rätt lika :)



Emelie: Spännande! Fick du också något liknande mig eller fick du något annat svar?

2008-06-18 @ 19:59:52
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0