Ingen kickar fotboll som han!



ZLATAN! ZLATAN!!

Var på Skeppsbron igår och tittade på matchen mellan Sverige och Grekland tillsammans med väldigt många andra Sverige-fans. Det var riktigt bra stämning även om det stundtals var så kallt att jag stod och skakade. Dock hade vi ett stort gäng typ 17-åringar framför oss som vi alla störde oss på riktigt ordentligt. Åh så jobbiga de var! Som om inte det vore nog så fick vi se den mest jobbiga av dem på TV också när vi kom hem och tittade på eftersnacket.

Jag är så peppad av Zlatan att jag skulle vilja skaffa en matchtröja med hans namn på, någon som vet vart man kan få tag på en sån inte alltför dyr?

Vi var och såg på fotbollen tillsammans med Martin och Madde och de var även hemma hos oss i fredags och grillade hamburgare. Riktigt trevligt som alltid! Vi köpte även ett sprillans nytt Playstation 2 av dem för endast 700 kr, så nu återstår det bara att inhandla Buzz och Guitarhero! Jag vet, vi är lite efter, men vafan :)

Idag är det stan med lite shopping och fika tillsammans med bästaste Catta och sedan är det bums ner i sängen. Jag är trött!

Ha en trevlig dag bland molnen... KRAM!



♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0