Sex and the city-debut!


Det må låta konstigt, men jag har faktiskt aldrig tidigare sett ett helt SATC-avsnitt! Men ikväll har jag varit och sett filmen tillsammans med Anna och nu är jag väldigt nära att klicka hem den rosa lilla "skokartongen" från CDON.

Filmen var verkligen en riktigt feelgood-film med både tårar och mycket skratt och jag skulle absolut kunna se den direkt igen. 2,5 timme kändes snarare som 1,5 timme och tiden bara rusade förbi. Det som är positivt med att inte ha sett ett endaste SATC-avsnitt tidigare är ju att jag nu har allt det braiga framför mig. Me like!

Det var väldigt trevligt att träffa Anna och förhoppningsvis blir vi goda vänner efter detta och börjar umgås regelbundet! Jag hoppas att hon vill detsamma haha :)

Idag har annars dagen spenderats på Årsta golf på förmiddagen för att träna lite på svingen och puttningen och efter det bar det av till IKEA och senare till Sickla köpkvarter. Bilder på dagens inköp lovas lite senare! Nu är det snart godnatt, jag ska bara se vilka som vinner EM-finalen först. Jag vet inte vilket lag jag hejar på, så jag säger bara: Må bästa lag vinna! :)

Fick förresten ett roligt SMS från Karina som har hand om stallet idag där hon skrev att Dina ser ut att må jättebra och att man inte kan se att hon haltar alls nu. Blev så glad över det! :)

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har heller aldrig vart riktigt insatt i den serien, har väl sett ett par avsnitt men inte mer än så. Jag ska också ta mig i kragen och se den på bio!

2008-06-30 @ 15:28:01
URL: http://angies.blogg.se/
Postat av: Mia

Angelica: Ja gör det, den var verkligen jättebra! Och det verkar ju majoriteten tjejer tycka haha :) Kram!

2008-06-30 @ 15:33:45
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0