Skärpning!


Det har blivit dåligt med bloggande på sistone och nu får jag faktiskt ta och skärpa mig! Jag såg dessutom att jag den senaste veckan har haft fler besökare per dag än normalt, från ca 20 st till 25-27 st, och det är ju verkligen en bra "reklam" att låta bli att uppdatera bloggen. Då kommer säkert personerna tillbaka igen... Hmmm :)

Redan fredag! Otroligt vad fort veckorna går! Dock har jag blivit bättre på att ta varje dag för sig och göra det bästa utav den istället för att bara gå och vänta till det blir helg och man är ledig. Nej numer försöker jag hitta på saker även på vardagkvällarna vilket gör att veckorna inte går lika fort trots allt :) Men den här veckan har det inte blivit så jättemycket uträttat efter jobbet eftersom jag har haft total brist på energi både måndag och tisdag och delar av onsdagen. Men under onsdagen började energin komma krypande tillbaka, jag tror nog att det var på grund av att ni gav mig lite energi i era kommentarer, tack för det! :)

Igår skulle jag egentligen åka till stallet direkt efter jobbet, men jag var så hungrig att jag till och med var tvungen att åka hem lite tidigare från jobbet och slänga i mig en stor inbakad pizza tillsammans med älsklingen som åt kebabrulle. Mums! Jag tycker att det är så himla gott med inbakad Calzone + champinjoner, skulle nästan kunna äta det varje dag. Det och pannkaka, haha! Vi blev så mätta efter flottmaten igår att vi somnade båda två och tog en liten powernap. Så jag var inte i stallet förrän efter sex hahaha. Men det gick bra det också, kom hem lagom till fotbollen. Jag hoppades på att Ryssland skulle vinna, men Spanien spelade väldigt bra så det var ett rättvist resultat ändå.

Idag åker älsklingen till Sundsvall och jobbar och kommer hem på lördag kväll, så jag blir solo hemma. Inte så roligt enligt mig, så är det någon som vill ha sällskap så hojta till :) Måste tvätta idag också mellan 17 och 19, lagom roligt men det är sånt som också måste göras. Och sen är det ju den där lägenheten som behöver fräschas upp också!

Njut fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0