Utan energi


Redan igår kväll kände jag hur energin bara lämnade min kropp! Blev helt oinspirerad till allt och kände mig trött och ville bara gå och lägga mig. Somnade fort trots en spännande upplösning av Spanien - Italien. Dessutom sägs det ha varit ett rejält regn- och åskväder i Stockholm inatt, men jag har inte hört ett knyst.

Samma sak idag, energinivån är väldigt låg och jag har inte lust med någonting alls. Gillar inte sådana här dagar, vill vara full av energi och idéer! Vaknade med lite halsont i morse så jag vet inte om energinivån beror på det eller vad det kan vara.

Ikväll blir det nog inte många knop. Ska gå och hämta ut ett paket från H&M på posten vilket förhoppningsvis piggar upp! :) Sedan borde jag dammsuga lägenheten också, vi får väl se hur det blir med den saken :)

Någon som har ett bra tips på god och lättlagad mat till kvällen?

Kram!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nja, jag jobbar lite extra på mäklarfirman som min mammma och moster har tillsammans! =)Väldigt bra inför framtiden! Kram

2008-06-24 @ 11:20:41
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0