Utmanad...


Jag har blivit utmanad av Emelie...  och självklart antar jag utmaningen :)

Regler:
Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Vilken fråga, lätt att bli nostalgisk av en sådan fråga, om jag över huvud taget kommer ihåg vad jag gjorde då :) Jag var 18 år och hade precis gått ut gymnasiet. Jag såg fram emot ett långt underbart sommarlov och till hösten skulle jag börja plugga en KY-utbildning inom IT- och digital kommunikation. Jag minns att dagen och natten vi tog studenten var fruktansvärt rolig och man trodde att nu hade friheten börjat, HA vad fel man hade! :)

2. Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?
Dammtorka lägenheten (check), dammsuga lägenheten (check), handla lite gott småplock inför kvällen då älsklingen kommer hem igen (check), åka till stallet (check) och äta godis vilket jag ska göra alldeles strax haha :)

3. Godis jag gillar?
Massor av choklad, men även marshmallows och en hel del annat. Godis är mums!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
För det första skulle det nog ta ett tag innan jag fattat att jag blivit det. När jag väl hade fattat det skulle jag känna mig som världens lyckligaste och skrika och hoppa upp och ned i minst en kvart. Sedan skulle jag säga upp mig från mitt jobb det första jag gjorde och flytta till landet i en jättefin trävilla med stort fint stall. Och så skulle jag bo där tillsammans med min älskling och alla våra djur och så skulle jag ha en liten butik på nedervåningen i villan där jag sålde en blandning mellan inredning och blommor. Jag skulle självklart bara ha öppet när jag själv hade lust haha! Sedan skulle jag göra duktiga saker också som att skänka till välgörande ändamål, till mina kära och spara såklart. En fin Audi skulle det också bli! Ja jag skulle kunna fortsätta länge :)

5. Städer/orter jag bott i?
Sandviken, Årsunda, Stockholm (Vallentuna), Karlstad och Stockholm igen (Årsta).


Jag utmanar följande: Vickan, Annette, Louise, Martin och Rebecca!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att du antog utmaningen! Kram!

2008-06-28 @ 22:12:58
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har tyvärr köpt biljetterna redan, alltså inte bara bokat dem så då blir det väl svårt att ändra antar jag? Eller vad tror du? Kraaaamis

2008-06-29 @ 00:32:42
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har mailat dig =)

2008-06-29 @ 12:08:46
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0