Ge mig mer energi


Så var långhelgen slut och det känns som om den knappt hunnit börja. Som vanligt åker vi hit och dit under ledigheten och det gör att den känns bra mycket kortare än vad den egentligen är. I fredags åkte vi till Borlänge och var där fram till söndag lunch då vi begav oss mot Sandviken. I Borlänge var vi på V75 på Romme och såg när Tosca startade i ett montélopp och kom fyra på en bra tid! Duktiga häst! På kvällen blev det en mycket god påskmiddag hemma hos älsklingens syster och henens familj och efter den bara slappande i soffan framför hockeymatchen mellan Leksand och Brynäs (som Brynäs givetvis vann!) och Let's Dance. Kom igen nu Tina, du vinner! Söndagförmiddagen spenderades mest framför Anders föräldrars totalsega dator. Helt otroligt, jag trodde att jag skulle bli galen. Fick ge upp till sist eftersom klockan blev så mycket och fick lämna den medan antivirusprogrammet scannade igenom datorn. Tror tyvärr att den är lika seg fortfarande.


På vägen hem till mamma och pappa svängde vi förbi mormor med en bukett tulpaner och en tidning. Söndagskvällen spenderades först hemma hos min syster och hennes familj på ytterligare en god påskmiddag och sedan åkte vi till Pernilla och Hasse och spelade Buzz hela kvällen. Det är så himla roligt!


Igår när vi kom hem blev det bara lugnt i soffan då jag tittade på Vänner, So you think you can dance Scandinavia och sedan lite Wallander följt av 100 höjdare. Jag sov dock under större delen av Wallander på den sköna fårskinnsfällen :)


Snön dalar utanför fönstret och jag vill bara ha vår! Nu längtar jag efter lite mer energi så att jag orkar ta tag i lägenheten hemma, det behöver verkligen städas och piffas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0