Idag har det varit blött


Regn regn regn! Hela dagen har regnet vräkt ner och det är så tråkigt! Jag hade tjuvställt klockan på halv 8 imorse trots att älsklingen inte tyckte att vi skulle gå upp förrän åtta, hihi :) Började med att titta på Ratatouille, först i sängen och sedan i soffan med god frukost. En bra och söt film som är sevärd.



Sedan gjorde vi oss klara och åkte till Kista galleria för att leta födelsedagspresenter åt mamma och kompis C samt till Anders mamma och pappa. Många födelsedagar såhär i början på året. Vi klarade av present till kompis C och delar av Anders mammas och pappas presenter. Jakten fortsätter!

Sedan begav jag mig till stallet och eftersom det ösregnade bestämde jag mig för att hoppa över körturen och istället smorde jag allt läder samtidigt som hovslagaren skodde Dina. Skönt att ha det gjort även om det krävs en tur i regn så är allt lortigt igen :)

Tycker väl att rätt låtar gick vidare idag i Melodifestivalen även om jag tycker att Frondas låt är lite gladkäck men absolut inget som passar i en schlagerfestival. Men som radiodänga är den helt ok.

Åt en massa olika småplock till kvällsmat, bland annat grönsaker med tacodipp, grillad kyckling, potatissallad, ost och kex och omelett. Mycket gott! Nu kikar vi på Om en pojke med braiga Hugh Grant och snart är det väl sängen som hägrar. Imorgon planerar jag att sova längre än till halv åtta och jag tänker inte ställa någon klocka. Vi får väl se när jag vaknar självmant :)

Vad tycker ni om kvällens Melodifestival?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0