Snälla helg, sluta gå så fort!


Det kan inte vara sant att det redan är måndag imorgon! Helgen har gått på tok för fort (vilket den i och för sig alltid gör) trots att jag har hunnit med ganska mycket. Har varit i stallet en hel del och idag hjälpte Sara mig att tömköra Dina. Det gick jättebra och Dina var väldigt duktig! Och Sara med för den delen :) När jag själv provade kändes det mest som om jag for efter som en liten vante och Dina gick som hon ville. Haha, nej riktigt så illa var det inte, men det krävs träning för att bli bra känner jag. Tack Sara för en ny och rolig erfarenhet!

När jag kom hem efter en lång dag i stallet hade världens bästa älskling gjort världens godaste köttbullar som vi åt. Mums! Anders kan verkligen laga mat och det är han som står för i stort sett all matlagning här hemma :)

Nu är Anders och jobbar och jag har sysselsatt mig med att dammsuga hela lägenheten samt damma lite. Det behövdes verkligen och nu känns det fräschare här igen. Finns lite andra saker som skulle behöva göras, men det orkar jag inte med idag. Är riktigt trött faktiskt och ska nog ta och platta håret nu och sedan krypa ner i sängen.

Åh, jag vill inte jobba igen imorgon! Jag vill vara ledig!

image224




Kommentarer
Postat av: Sara

Det va så trevligt så...hon va jätte duktig och värkade tycka att det va ganska trevligt.Mjuk å fin va hon oxå

2008-03-03 @ 12:17:26
Postat av: Mia

Sara: Hon känns faktiskt allt annat än mjuk och fin när man rider haha. Kan du inte prova att rida henne någon dag på ridbanan? Det vore roligt! Jag är ju själv för dålig för att hon kanske ska förstå vad jag menar :)

2008-03-03 @ 17:22:54
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Sara

Nje du rida är till för självmords kandidater men jag kan hjälpa dig och säga hur du ska göra när du rider på volten nån da.

2008-03-04 @ 00:50:50
Postat av: Mia

Sara: Haha, hon är ju så snäll att rida på :)

2008-03-04 @ 07:34:27
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: sara

olla på hööks där finns det en tömkörningsjord för 450 kr

2008-03-04 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0