Trevlig fredagskväll!


Igår slutade jag klockan 15:00 som vi alltid gör på fredagar, det är så skönt! När jag kom hem gick jag och stoppade in lite tvätt i tvättmaskinerna och sedan började jag äntligen ta tag i lägenheten. Dammade och dammsög överallt, så skönt att det är gjort!

Strax efter sex mötte vi upp Martin, Majk, Jonas, Davor, Martin (igen) och Karin på Storstad på Odengatan. Där åt vi sedan en hyfsat god middag enligt mig. Jag var inte särskilt hungrig så jag beställde bara in sparrissoppa. Soppan kostade 102 kr och var ca en dl soppa, så jag åt med andra ord en mycket dyr soppa :) Den var väl helt okej god, men inte värd så mycket för så lite! Till efterrätt blev det rabarberpaj med en mycket god vaniljsås. Rabarberpajen fick dock underkänt eftersom den mest var trådig och det kändes som om man när som helst skulle sätta den i halsen.

Kvällen var hur som helst väldigt trevlig och jag hoppas att vi ses snart igen! 4 av dem bor i Stockholm nu så det borde inte vara så svårt att ordna :)

Sitter och lyssnar på kent och nu ska jag tippa lite V75 och sedan ska jag åka till Hööks och förhoppningsvis köpa en tömkörningsgjord och sedan vidare till Blomsterlandet och köpa några söta blommor.

Kram till er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0