Dagen i bilder

Vi har så många fina blommor utanfört vårt bostadsrättshus där vi bor. Våren är så vacker! Här är en blandad kompott:

image272 image273
image274 image275
image276 image277

Det blev bara ett besök på Blomsterlandet idag, skippade IKEA och tar det en annan dag. På Blomsterlandet köpte jag bland annat en vit avlång kruka att sätta mina socker- och luktärtor i samt en vit spalje till dem. Jag fick även med mig tre stycken hjärtformade små skyltar som man kan skriva med krita på samt ett antal lyktor i varierande färger att hänga i taket ute på balkongen. Såhär ser de ut:

image278 image280

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! ja, man kan ju inte låta bli! ;-)
Ha en bra dag!

2008-05-04 @ 16:08:03
URL: http://emmi82.blogg.se
Postat av: Sandrah

Vad fint! Jag är också på jakt efter en vit, iof, vas som jag tänkte ha 10-15 röda rosor i. Såg att de hade snygga tygrosor i fin röd färg på en butik. Det ska jag kolla in. Tack för tipset ang. häck, syrenhäck är ett klart alternativ! Ölandstok måste jag kolla in hur det ser ut haha ;)

2008-05-04 @ 20:06:34
URL: http://mylifeandme.blogg.se
Postat av: Mia

Emelie: Eller hur, de är ju så fina alla blommor!

Sandrah: Tack! Sök på google så hittar du massor :) Det som är trist med syrener är ju att de blommar så kort tid, ölandstok blommar länge, från juni till september tror jag :) Tror även att det finns med rosa blommor.

2008-05-04 @ 20:34:22
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0