En trevlig tisdag


Efter jobbet gick jag och älsklingen till golfrangen och slog lite. Det känns bättre och bättre och jag blir jämnare nu när jag har slagit några gånger på kort tid. Imorgon börjar nybörjarkursen, det ska bli spännande och roligt!

Nu håller vi på och städar lite i lägenheten eftersom mamma och pappa och söta Cookie kommer hit snart på middag. Mamma och pappa åker till Florens imorgon (nej jag är inte alls avundsjuk) och vi ska vara hundvakt, kul!

Idag när jag surfade in på Synsams hemsida för att kika efter deras telefonnummer så fick jag se att Synsam minsann firar 40 år. Detta firar de med att man får 40 % rabatt på alla butikens bågar om man köper glasögon from idag tills på fredag. Så jag funderar på att slå till! På de bågar jag har fastnat för kommer jag att tjäna 1200 kr, och det kan man ju faktiskt göra mycket skoj för :)

Hoppas att ni har en trevlig tisdag! Man måste börja uppskatta vardagen mer, annars rinner hela livet ifrån en...

image286


♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur går det på kursen?Går du intensiv kursen som jag gick eller?

2008-05-08 @ 19:26:18
Postat av: Mia

Sara: Jag var första gången igår, det var väldigt mycket att tänka på bara för att svinga måste jag säga :) Kommer att gå varje onsdag i tre veckor till + att man måste gå en lördag och en söndag också på teori...

2008-05-08 @ 20:02:04
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Sara

Aha oki jag gick
tor lör sön.tänkte kanske gå ut efter jobbet i morgon med mammma å gå 9 bara.
Men visst e det kul...jag som sa att jag ALDRIG skulle börja med den där töntiga sporten...

2008-05-08 @ 22:07:15
Postat av: Mia

Sara: Vad roligt, när jag blir bättre får vi också spela :) Hur går det med svingen? Det är ju så mycket att tänka på! Jag ska gå och slå lite idag tänkte jag... måste öva öva öva :) Ja det är jättekul, men svårt!

2008-05-09 @ 07:45:18
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0