Förbaskade polismyndighet!


Igår kom jag hem ganska sent (halv 10) och hade på grund av det svårt att hitta parkering. Ställde mig på ett ställe där jag vet att man egentligen inte får stå (på fel sida om skylten). Vi har dock parkerat där säkert 20 gånger tidigare utan problem eftersom man inte står ivägen för någon eller så.

Men imorse när jag kom ut till bilen hade vi fått en parkeringsbot på 450 kr. USCH vilka tråkiga pengar! Riktigt trist start på morgonen. Dessutom skrevs boten 03:30 på natten, herregud, har de inget bättre att göra än att ruinera stackars mig! Nej usch och fy! Förbaskade polismyndighet!



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Äh fyyyy.... där ser man var våra skattepengar tar vägen. De borde ha bättre saker för sig! Usch!

2008-05-23 @ 09:06:19
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Mia

Sandrah: Eller hur! Bättre att lägga krut och pengar på de som verkligen gör något som inte är bra. Suck :(

2008-05-23 @ 21:20:56
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0