Fredagens trevliga vårfest!


Idag hade vi vårfest med jobbet. Väldigt trevligt på Skansen med lunch på Soliden i en vacker lokal. Underhållningen var också kanon och det slutade med att halva företaget stod uppe på scenen och dansade, kul! Det är så himla mysigt på Skansen, en riktigt Bullerby-känsla. Sådär skulle jag gärna vilja bo, dock skulle jag vilja att huset jag bodde i skulle vara modernt med TV och dator och allt sådant, men miljön är helt underbar! Kullerstenar, massor av syrenbuskar och träd och gamla fina hus.

Efter Skansen gick vi vidare till Gröna Lund för en femkamp och en tur i bergodalbanan. Roligt! Kostade 60 kronor att åka EN tur i bergodalbanan, helt otroligt dyrt! USCH!

Åkte vidare mot stan och gick in på Åhlens och fick byta min foundation som jag köpte förra helgen på Make Up Store till en ljusare ton. Mycket snällt eftersom man egentligen inte får byta smink sådär. Men jag hade verkligen inte rört den så den var ju inte använd på något sätt. Köpte även en rougeborste samt en syntetborste till min concealer samt ett rakblad till ögonbrynen. Verkar läskigt att använda, man får nog vara försiktig innan man förstår hur man ska göra :)

Ikväll blir det bara lugnt i soffan efter en lång och trevlig dag!

Kram på er!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0