Idag måste jag jobba!


Som jag berättat om tidigare är jag tvingad att jobba idag mitt på dagen trots att resten av företaget har en ledig dag. Detta suger tycker jag fortfarande, den enda trösten är att man får dubbla tiden på flexen, och det kan ju vara trevligt en annan dag.

Nu på morgonen har jag varit riktigt duktig. Gick upp vid sju när älskligen gick till jobbet, och sen dess har jag plockat och torkat i köket samt tvättat. Ska snart ut till tvättstugan en gång till. Har precis ätit min dagliga mannagrynsgröt, det är så gott!

Vad brukar du äta till frukost?!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är jätte dåligt på att äta frukost. På vardagarna äter jag aldrig frukost utan då inväntar jag lunchen istället. Inte bra...

2008-05-02 @ 10:01:41
URL: http://angies.blogg.se
Postat av: Mia

Angelica: Vissa har ju svårt att äta tidigt på morgonen och då är det ju inte så lätt. Jag älskar frukosten, det är dagens bästa mål enligt mig :) Sen sägs det ju vara ett väldigt viktigt mål också, så du får öva :) Jag skulle aldrig klara mig fram till lunch, hualigen!

2008-05-02 @ 20:09:01
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0