Sol ute, bloggtorka inne


Har varit lite dåligt med uppdatering här på sistone. Har haft rätt mycket för mig på sistone med sena kvällar osv så det har liksom inte riktigt blivit av.

Har bland annat varit till Mälarkliniken med min häst så nu är jag bara väldigt mycket fattigare men fortfarande ovetandes. De hittade inget trots att de bedövade bort hela vänster ben, hon var fortfarande halt. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu faktiskt. Så trist när man verkligen kostar på att hitta något, för det lär ju knappast bli billigt. Jag räknar med runt 6000-8000 kr tyvärr. Usch!

Idag blir det golfträning, plantering, stallet och kanske komikerfestial på Långholmen.

Önskar förresten Anna en underbar dag då hon blir fru till sin Jens! Kram!

Hoppas att ni har en toppendag i solen!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ähhh, fy fan, menar du verkligen att de inte hittade nåt? Din stackare...och som du säger, det är ju inte billigt.....:( Själv är jag bedrövad som vanligt då en av mina är så katasrofalt dålig att det nu blir till att ställa sig inför röntgenstrålen igen. Fy fan...jag ser hur nollorna tickar iväg...men det enda jag vill är att hitta ett fel som GÅR att åtgärda. Får jag höra ordet spatt eller pålagringar då.....ja då...kastar jag mig i närmsta Å!

2008-05-31 @ 16:36:37
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: somi

Usch din stackare! Värst vad det ska krångla nu då...

2008-06-01 @ 12:37:25
Postat av: Madeleine

Ja jag är riktigt sugen på golf:) För visst borde man kunna börja fast man är lite "svag" i kroppen? Hur mkt tid tar det att ta grönt kort, är det svårt?

Kram

2008-06-05 @ 08:05:26
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0