Soliga söndag!

♥ ♥ ♥

Långhelgens sista dag, lite sorgligt sådär men ändå känns det som om jag har fått ut väldigt mycket av helgen. Så det är okej ändå!

Gårdagskvällen spenderades som sagt hemma hos Niklas och Emma i deras fina lägenhet på Kungsholmen. Åh jag skulle så gärna vilja bo i en lägenhet inne i stan. Takhöjden är fantastisk och fönstren är ju bara totalt underbara. Vi blev bjudna på fondue på oxfilé som var mycket gott och till efterrätt fick vi en vit choklad-mousse med passionsfrukt och hallon. Mums!

Idag har jag träningsvärk i hela kroppen. I benen efter att jag la trallen på balkongen, och i resten av kroppen av golfen igår. Jag har till och med träningsvärk i halsen, då är det fan illa :) Men det är skönt att ha träningsvärk tycker jag.

Nu ska jag gå och handla färskt bröd på Konsum och sedan blir det frukost. På dagens lista står sedan ett besök på Blomsterlandet i Nacka (ska titta om de har jordgubbsplantor) och kanske en kortis på IKEA. Sedan ska jag också plantera om lite blommor och fixa klart ute på balkongen, den börjar ta form nu :) Efter frukosten blir det nog en tur till golfrangen innan dagens bestyr sätter igång.

Trevlig söndag med klarblå himmel!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Gick mina första 9 hål igår...med blandat resultat men jag skyller på att jag e sjuk.

2008-05-04 @ 09:13:07
Postat av: Mia

Sara: Vad roligt! Jag ska troligtvis börja gå kursen på Fors på onsdag för första gången. Sedan kan vi spela ihop :)

2008-05-04 @ 15:16:47
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Sara

Ja va roligt!!!

2008-05-04 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0