Tillfälliga hantverkare


♥ ♥ ♥

Jag och älsklingen håller på och gör iordning vår normalt urtrista balkong till en liten mysig oas. Vi har dock inte kommit så långt än, men vi har köpt trall och oljat in den nu på förmiddagen. Blir nog inte så mycket mer gjort med balkongen idag, men imorgon kör vi igen, eller i alla fall jag. Tror att ♥ är tvungen att jobba större delen av dagen imorgon tyvärr. Jag ska ju också jobba en sväng, en bara några timmar förhoppningsvis.

Snart styr vi kosan mot Eskilstuna för att se Tosca starta i ett av V5-loppen. Spännande! Tror att hon är favorit i loppet och det är väl roligt i och för sig, men det är ändå roligare att slå ur underläge. Vi får hoppas på en bra resa och en bra speed till slut!

image262
Vår stjärna Tosca vid segern på V75 i Eskilstuna den 24 mars 2007 som inbringade 100 000 kr!

Efter travet blir det en sväng till stallet, och när jag kommer hem därifrån är jag nog rätt trött så då blir det soffan för resten av kvällen :)

Hoppas att ni har en underbar dag i solen!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0