Uppe med tuppen


Lördag morgon och jag är redan vaken! Har så svårt att sova när det är fint väder ute och hela sovrummet bara lyser upp. Somnade visserligen inte senare än 23 och har alltså sovit mina åtta timmar, men det känns ändå lite knasigt att gå upp klockan sju en lördag. Frivilligt dessutom.

Hoppas att vädret håller i sig under dagen! Det är alltid roligare att pyssla när det är fint väder. Har ju tänkt att fortsätta med balkongen och det vore onekligen najs om vädret är soligt :) Dagen bjuder även på en sväng till stallet och förhoppningsvis även en sväng till stan och det älskade Hötorget. Ikväll är vi bjudna hem till Niklas och Emma för middag och troligtvis lite Guitar Hero. Jag har aldrig spelat det förut så jag gör nog ingen succé direkt. Men det ska hur som helst bli väldigt trevligt :)

Nej nu ska jag kolla lite på... 50 kr till den som gissar rätt! Ha ha!

Godmorgon!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Sandrah

One Tree Hiiiiilll! ;-) (du kan skicka de med posten haha)

2008-05-03 @ 23:09:32
Postat av: Mia

Sandrah: Ha ha ha! :)

2008-05-04 @ 08:45:51
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0