Utmanad!

Fick en utmaning av Angelica.

Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Lägg ut detta med dina svar på din blogg, byt ut mina svar mot dina och utmana dina vänner.


1. När gick du upp idag?
06:10

2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio?

Evan All Mighty tror jag... så det var ett tag sedan, det är ju så dyrt!

4. Favorit TV - program?
ONE TREE HILL!! Och en massa annat, typ Äntligen hemma, Cashmere Mafia, Lyxfällan, Top Model, Du är vad du äter, Nytt läge, Gossip Girl. Jag kikar gärna på TV på kvällarna :)

5. Vad åt du till frukost?
Mannagrynsgröt, nästan alltid.


6. Vad är ditt andranamn
Angelica

7. Din favoritmat?
Gärna husmanskost.

8. Vilken mat gillar du inte?
Lever och rotmos och ganska mycket annat :)

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Allt med Winnerbäck, han är sommar för mig!

10. Vilken bil kör du?
Skoda Octavia TDI


11. Vilken är din Favoritmacka?
Färskt vitt bröd med ost och marmelad, jättenyttigt ;)

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Falskhet, otrohet och elakhet.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Morgonrock :)

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Jag vill åka till Thailand, USA och Nya Zeeland, men jag skulle önska att det inte var så långt :)

15. Favoritklädmärke?
Jag gillar kläder från Elvine och Svea, men jag köper mest billiga kläder ala H&M, Gina Tricot och Vero Moda osv.

16. Var vill du dra dig tillbaka?
I ett vackert trähus med vita knutar och snickarglädje med en underbar familj och många vänner och djur.

17. Favorit tid på dagen?
När man slutar jobbet!


18. Var är du född?
Sandviken

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Travsport och sedan ser jag gärna på det mesta, fotboll, hockey, friidrott osv, bara jag har något lag eller någon person att hålla på :)


20. Coca Cola eller Pepsi
Mjölk!


21. Fotboll eller ishockey?
Kvittar bara Sverige spelar :)

22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Morgonmänniska.

23. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.

24. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nej det är hemligt... :)

25. Vad ville du bli när du var liten?
Florist, och det vill jag fortfarande!


26. Bästa barndomsminnet?
Oj vad svårt, det var bra att vara barn helt enkelt.


27. Varit i Afrika?
Nej.

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej inte direkt.

29. Varit med om en bilolycka?
Ja, ganska många, men inga direkt allvarliga och jag har inte orsakat någon själv än så länge, peppar peppar...

30. Favoritdag i veckan?
Fredag.


31. Favoritblommor?
Färska snittblommor av olika slag, orkidéer, pelargoner och liljekonvaljer.

32. Favorit - snabbmatsrestaurant
Sibylla

33. Äger du en cykel?
Ja, fast den har stått nere i källaren de senaste tre åren tyvärr. Jag gillar egentligen inte att cykla eftersom det alltid är motvind :)


34. Vem fick du senaste mailet från?
Någon angående jobbet...

35. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Jag har inget kreditkort. Men jag skulle gärna ha fri tillgång på köp hos Åhlens :)

36. Läggdags?
Normalt strax efter 22.

37. Senaste personen du delade en middag med?
Med älsklingen, mamma och pappa.


38. Vad sysslar du med just nu?
Just nu svarar jag på detta och tittar på TV.

39. Favoritfärg
Vitt hemma, svart, grönt eller pastell på kläder.

40. Hur många tatueringar ?
Ingen, skulle aldrig skaffa någon heller.

Jag utmanar alla som gärna vill svara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0