Freeedag!


Fredag, fredag, fredag, världens bästa dag! =) I alla fall efter klockan 15:00 då jag slutar haha!

Idag efter jobbet ska jag bara hem och packa och sedan åker vi till Sandviken över helgen för att bland annat byta till vinterdäck på bilen. Såg på Vädret imorse och då sa de att det eventuellt skulle bli underkylt regn i mellansverige mot kvällen. Hoppas att vi hinner fram innan dess bara, annars kan det bli halkigt. Men det blir till att köra försiktigt.

Är riktigt trött idag eftersom jag var uppe för länge igår med tanke på att jag går upp redan klockan 05:40 varje morgon nu sedan vi skaffade Kompis. Men det är så värt det, jag har inte ångrat mig en sekund. Han tillför så mycket glädje och jag är faktiskt förvånad över att jag inte tycker att morgon- och kvällspromenaderna är så jobbiga som jag trodde att jag skulle tycka. Jag tycker faktiskt att det är riktigt skönt att komma ut, framförallt på morgonen! På kvällen ligger jag nog heller kvar i soffan medan Anders går ut, men på morgonen är det riktigt uppfriskande!

I övrigt har det inte hänt så jättemycket hos mig på sistone. Brist på pengar gör att det inte blir särskilt mycket shoppat heller tyvärr. Känner att jag har ett rätt stort shoppingsug. Träffade i och för sig bästa Catta i tisdags efter jobbet och som vanligt när hon är med blev det lite shopping på HM. Hittade två stycken stickade koftor för ynka 200 kr styck. Vi får väl se hur bra de håller efter några tvättar, men ändå. Sedan köpte jag en söt brosch/hårspänne i form av en tygblomma också, mycket piffig tycker jag :)

Tyvärr hittade jag bara en bild på den ena koftan. Den jag har är dock i en annan färg, lite mer brun/grå/beige eller nåt =)



KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0