Helgen


Vilket grått och trist väder det har varit nu på sistone! Dimma, dimma, dimma... Man såg knappt vart man körde större delen av helgen tycker jag. Mycket trist! En positiv sak var att vi i alla fall klarade oss helt från regn =)

Helgen som gick bestod av skogspromenader med hundarna, besök på kyrkogården för att tända ljus, fika hemma hos mormor, farsdagsmiddag och tårta, fika med tjejerna på stan, besök hos Lena och Martin, Idol-koll och lite annat.

Igår kom vi hem så att jag bara hann se ca 20 minuter av bästa One Tree Hill. Jag har missat det så mycket på senaste tiden :( Men snart får jag nog hem min egen box tror jag, och då kan jag kolla på det om och om igen :) Den serien är bara bäst! Snart måste väl Lucas och Peyton få ihop det igen, eller? Bergis ringde han till Lindsey, då blir jag frustrerad (igen). Jag låter som värsta fjortisen, men jag önskar att jag vore en också haha! Eller inte fjortis, men runt 20 igen skulle jag inte ha något emot...

Hade tänkt göra så mycket igår kväll, som att packa upp, städa lite, handla... men det blev inget av det eftersom det går så mycket på TV som jag vill se på söndagkvällarna. Inte bra! Det får bli ikväll istället...

Imorgon åker jag till Linköping med jobbet och kommer hem på onsdag igen. Kommer att sakna ♥ och Kompis.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hehe, du har alltså sett sista delen i säsong 5 nu? Tror du han ringde till Lindsey? Ååååå vad du kommer få vänta länge om du ska vänta på att säsong 6 ska sändas på tv. Hörde förresten att de till och med signat upp regissören för en 7:e säsong, så nu berodde det på skådisarna om de ville! Hooopppas! Kram!

2008-11-10 @ 14:23:28
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Mia

Sandrah: Va?! Var det där sista avsnittet i säsong 5?! Neeeej, jag orkar verkligen inte vänta så länge innan jag får se vem han ringde! :( :( Vet du när de börjar visa säsong 6 på tv?



Jag tror faktiskt att han ringde Peyton, eller kanske inte, jag vet inte, åhh! :)

2008-11-10 @ 14:38:19
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Nej, jag vet inte, de kanske börjar visa den direkt? Det var iaf sista avsnittet av säsong 5 om det är det då Lucas sitter på flygplatsen och ringer. Hihi, men hallååå, nyss trodde du ju det var Lindsey? ;-) Jag vet, jag var lika, jag blev fan gaaaaalen,av en TVSERIE liksom, haha.

2008-11-10 @ 15:50:08
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Millia

Hejsan. tittar in. kika gärna förbi hos mig.

2008-11-11 @ 14:10:41
URL: http://millias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0