Jag vill ha snön kvar!


Nu snöar det igen! Jippie! Det känns bara så trist att veta att snön troligtvis kommer att försvinna imorgon och på fredag. Jag hoppas hoppas att SMHI har fel och att vädret slår om och fortsätter att vara kallt. Så mycket mer julfeeling när det är snö ute såklart, det måste ni ju förstå, SMHI.

Idag var det tänkt att Niklas skulle komma på besök, men det verkar inte bli så eftersom han är hemma och är förkyld, trist. Men då åker jag nog till IKEA en sväng istället tror jag. Det beror lite på hur älsklingen måste göra förresten. Han ska jobba ikväll på Solvalla, så vi får se om jag får ha bilen hemma trots det. Blink blink :)

Igår sålde vi förresten vårt matbord Plaine i ek som vi haft ute på Blocket en evighet nu. Och inte prutade tjejen som kom och köpte det heller, toppen! Hon verkade vara en bra tjej, så bordet kommer nog att få det bra haha =)

Nej nu är det fika här på jobbet.

En snöig kram kommer här!

PS: Tack alla för gratulationerna till Toscas vinst, det värmer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0