Onsdag


Direkt efter jobbet tog jag, ♥ och Kompis (♥) en promenad längs Årstaviken. Kompis var jättebusig och galopperade före oss i världens fart. Han är bara för himla söt och vi är så glada att han finns i våra liv!

Sedan lagade älskligen sparrissoppa med färsk sparris och till det åt vi mitt hembakta bröd, mumsigt!

Nu sitter jag och ska kika på "Halv åtta hos mig" följt av "Bonde söker fru". Är det någon som vet om det är Helge Skoog som pratar i "Halv åtta hos mig"? Låter verkligen som det... Antar att det är ganska lätt att kika upp det själv, men jag orkar bara inte haha!

Älsklingen har åkt iväg till Solvalla och glömt mobilen hemma. Det gillar jag inte, jag vill kunna ringa och kolla så att allt är bra om klockan tex blir mycket innan han kommer hem. Alltid lite läskigt när de man älskar är ute och åker bil tycker jag.

Vi hörs! Kram.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack snälla! jag läser också till mäklare!

Kram

2008-11-06 @ 12:33:54
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Mia

Emelie: Jaha, vart någonstans? 2 år?

2008-11-06 @ 21:12:59
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: sheyda

Hej Mia!



Visst har du rätt. Det är Helge som snackar.

Hoppas ni har det bra



Kram s

2008-11-11 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0