Shoppingbesvikelse


Idag efter jobbet var jag laddad för lite shopping på bland annat IKEA. Kom dock hem med enbart några ljus, blev så besviken på deras julsortiment. Hade sett ut några saker på hemsidan som jag trodde skulle vara fina, men icke. Inte ens orkidéerna kändes särskilt fräscha, så de fick också stanna kvar.

Har blivit dåligt med mat idag, enbart fil och smörgås till lunch och nu två korvar på IKEA, illa! Får försöka bättra mig till imorgon. Men jag tycker att vardagsmat är så svårt och oinspirerande. Dessutom har jag oftast ganska dålig aptit och är inte sugen på så mycket... Tråkigt! Tyckte att älsklingen skulle koka pasta åt mig som jag kunde äta när jag kom hem från IKEA, men kom på att vi inte hade någon ketchup, så det blev inget med det heller hahaha.

Mycket reklam för IKEA i det här inlägget måste jag säga, ett presentkort som tack vore inte fel =)

Kom igen nu Kamprad, bjud till lite!


Kommentarer
Postat av: Tjolas

Ska se vad jag kan göra. Men då får du börja skriva lite om Örebro istället.

2008-11-30 @ 21:29:51
Postat av: Mia

Tjolas: Det kan jag väl göra, beror på vad jag får! :)

2008-12-01 @ 14:20:58
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0