Vilken härlig dag!


Började dagen med en tur i snön med Cookie och Kompis. Vi lät dem springa lösa inne på den inhägnade fotbollsplanen och oj vad de lekte! Så härligt att se dem så glada =) Sedan åkte vi till hotellet där våra föräldrar tillbringat natten och åt frukost med dem.

När vi kom tillbaka hem visade det sig att Kompis fått tag på en plastpåse med Cookies mat. Han hade bitit upp den och ätit upp det mesta av innehållet. Så han är nog ganska tjockmätt nu och kommer inte att få någon mer mat idag. Rackarns hund!

Kompis är numera nyklippt av mig för första gången. Resultatet blev helt okej, även om bakbenen ser lite roliga ut hihi. Men det får jag bättra till vid nästa klippning, man lär sig av sina misstag =) Har även påbörjat målning av spegeln och två julstjärnor här och hoppas kunna måla det sista imorgon. Blir detta bra har jag ganska mycket jag skulle kunna tänka mig att måla haha. Men jag tycker faktiskt att det är ganska svårt att måla så att resultatet blir bra, lätt att det blir för mycket färg på vissa ställen. Men att måla med roller är en höjdare, pensel gillar jag inte!

Idag vann Tosca ett lopp på V65 och det är vi såklart jätteglada för! 40 000 kr in! Och till råga på det hade älsklingen spelat 50 kr på dagens dubbel och 200 kr vinnare på Tosca, vilket resulterade i nästan 18 000 kr i vinst. Vilken lycka! GRATTIS älskling!

Var en sväng till Blomsterlandet idag också och köpte en vit amaryllis och tre vita hyacinter också. Julstjärnorna de hade var för gulvita tyckte jag, så jag väntade med att köpa sådana.

Den här dagen har verkligen känts lång, och än är det mycket kvar på söndagen. Me like!

Nu är det världens bästa program One Tree Hill!




Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ja jag har sagt det förr men jag säger det igen: GRATTIS! (Det tåls ju att upprepas ;-) )

Såna dagar kan man gott ha fler av, eller hur?

Kram! /Sandrah

2008-11-23 @ 20:23:57
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad roligt! Grattis!

Kram

2008-11-25 @ 22:14:13
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0