Bröd med hallon- och blåbärsfil


Igår när jag kom hem från jobbet slängde jag in det goda gotländska brödet i ugnen innan jag hoppade in i duschen. Allt gick enligt planerna förutom att jag istället för vanlig fil använde älsklingens hallon- och blåbärsfil. Haha! Jag trodde inte att det skulle ha så stor betydelse, men nog tycker jag nog att man känner smaken en hel del i brödet :)

I övrigt blev jag väldigt nöjd med mitt brödbak, det blev mycket saftigare än förra gången eftersom jag inte hade det inne lika länge i ugnen. Var så mysigt att komma ut ur duschen när det doftade hembakat bröd i lägenheten =)

Idag efter jobbet ska jag till stallet och köra Dina för första gången på en månad, spännande!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åh det lät gott!

Ja fy fan, håller med. Tänk om man kunde få en rejäl lönehöjning, då! Hade jag bott i Sthlm hade jag haft högre lön, men det kanske är så att det är dyrare att "leva" där, så det kanske hade gått på ett ut.

2008-09-23 @ 19:56:49
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Mia

Sandrah: Jo det är väl så att du hade haft högre lön, men jag tror knappast att det skulle motsvara alla andra kostnader som skulle öka här. Då tänker jag främst på lån osv, vi bor på 57 kvm och betalar ca 9000 kr i månaden för det. Det är helt sjukt ofattbart mycket med tanke på vad man får för pengarna :(

2008-09-23 @ 20:09:11
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Ohhh herrejösses.... 9000... Då ska jag verkligen inte klaga. Vad gäller boende i Sthlm så är det verkligen mer än hutlöst...:(

2008-09-23 @ 21:17:57
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0