Dagens planer

Hallå där!

En ny dag som började i sängen tittandes på PS. I love you medan älsklingen åkte iväg för att spela golf med Martin. Mot slutet såg jag knappt något av filmen på grund av alla tårar. En bra och romantisk film och en perfekt start på söndagen.

Snart kommer älsklingen hem och då ska vi bege oss ut för lite möbelspan igen. Ska försöka hinna med EM och Stalands möbler på Söder samt Ekerö möbler på Ekerö (nähä!). Dessutom ska vi åka och kika på en jättefin väska till mig som jag spanade in förra helgen. Vi får väl se om den finns kvar och om den följer med mig hem idag.

Hoppas att alla får en toppenfin dag! Idag skiner solen ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0