Kvällsfika på stan med söta Stina


Idag efter jobbet åkte jag direkt hem och lämnade vidare bilen till älsklingen innan jag själv åkte kommunalt mot stan. Åkte först till Hötorget och köpte en fin blombukett till söta Stina eftersom jag precis fått reda på att hon är gravid. Vilken grej! Är så glad för er skull!

Sedan gick vi och fikade en varsin tallrik scones med philadelphia ost och marmelad och jag drack en kopp te med smaken rabarber grädd. Det är lite trist att te ofta doftar så gott, men att det inte alls smakar lika mycket som det doftar.

Lagom till att jag kom hem började Idol och nu sitter jag och kikar på Vem kan slå Filip och Fredrik? och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobb.

Har fått några åsikter om mina planer på matbordet och stolarna, dock är det ingen av er som varit positiva. Så jag får nog tänka om tror jag :) Om det är någon som tycker att det kan bli fint, så får ni gärna hojta till ni också. Jag börjar verkligen tvivla på mitt sinne för vad som är snyggt och inte hahaha =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter supermysigt!

Och du- om du verkligen känner att stolarna och borde skulle passa hemma hos er tycker jag att du ska strunta i vad alla andra säger! Det är ju faktiskt ni som ska trivas!

Ha en bra kväll! Kram på dig!

2008-09-18 @ 17:30:58
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Mia

Emelie: Jo du har rätt, men jag är ju osäker själv, det är därför jag ber er om råd :) Så jag får nog fundera ett tag till tror jag så att det blir rätt =) KRAM!

2008-09-18 @ 20:25:16
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0