Millencolin suger!

Hahaha, mogen rubrik! Men jag blev så sur på spelningen på Gröna Lund i fredags kväll. Jag har inte lyssnat på Millencolin på många många år, men när jag var yngre så lyssnade jag på dem ganska mycket. Eftersom jag aldrig tidigare har sett dem live, så tyckte jag att det skulle vara roligt att gå och se dem.

Sagt och gjort, jag och Catta gick dit och jag hade stora förhoppningar om att få höra deras enligt mig största hitlåtar, Da Strike och Move Your Car. Fick jag höra dem? NEJ! Jag kan faktiskt helt omöjligt förstå detta. Hur ett så pass ändå litet band som Millencolin kan göra en spelning i Stockholm utan att köra någon av deras singlar. Förstår du?! Dessutom körde de dessutom säkert 15-20 låtar... Nej usch!

Nog om det. Igår spenderades mycket tid på stan, vi var inte hemma förrän strax före 18. Vi hade även tänkt att hinna med IKEA igår, men eftersom vi var rätt möra efter shoppingturen så åkte vi till IKEA idag istället :) Kul att ha någon med sig som gillar IKEA lika mycket som jag haha.

Från gårdagen fick jag med mig hem ett par vita stickade vantar från Monki, en "huvudkliare" (haha) och en ring och ett halsband från H&M. Köpte dessutom en sjal men ångrade mig och lämnade tillbaka den innan vi kom hem :) Idag från IKEA köpte jag två små fina orkidéer, en ny lampskärm, ett fint rosa paraply och den obligatoriska toalettborsten :)

Bilder kommer senare! Nu ska jag äta lite och sedan bege mig av till stallet.

Ikväll kommer älsklingen hem igen, jag längtar!

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

du får börja gilla min killes band Ammotrack istället blink blink med ena ögat =)

2008-09-07 @ 19:00:00
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Peter Ingestad (också virrhuvud)

Mjau!



:o)

2008-09-07 @ 19:42:13
URL: http://luzgannon.blogspot.com/
Postat av: Emelie

tack snälla! Jag får passa på att äta "barnmat" när älskot är borta! haha! Kram



ps. tråkigt att konserten inte var bra.. =/

2008-09-07 @ 21:19:27
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack!! Känns super bra! Kram

2008-09-07 @ 21:41:30
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0