Moneybrother, klippning och shopping - BILDER

Hej på er!

I fredags efter jobbet åkte jag och klippte mig. Tyvärr blev jag inte alls nöjd och det känns som om jag knappt har något hår kvar. Ordet "hårförlängning" har faktiskt flugit genom huvudet. Var nära att börja gråta flera gånger i går kväll. Imorse kände jag att jag var tvungen att duscha och tvätta håret för att se hur håret skulle bli lockigt. Igår efter klippningen fönade hon bara håret rakt och när jag kom hem så plattade jag det själv, och då såg det verkligen inte klokt ut. Tack och lov ser det åtminstone lite bättre ut lockigt, men det kommer att dröja lååång tid innan jag får lika långt hår igen =(

Såhär blev i alla fall resultatet:



På kvällen var jag, älsklingen, Martin och Madde på Gröna Lund för att titta på Moneybrother. Konserten var otroligt bra och Anders Wendin är alltid så underhållande på scen.


Bild: www.rockfoto.nu

Idag har jag varit på stan och kikat, främst i möbelaffärer. Är på jakt efter en ny tv-bänk samt ett nytt soffbord. Fick även med mig en söt skål från EM, vita liljor från Hötorget och en liten present till älsklingen från Designtorget

 
 


Ikväll blir det film i form av pokerfilmen 21. Vi hyrde också PS. I love you och den kommer vi nog att kika på imorgon bitti i sängen när vi har vaknat.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tycker att det blev superbra, det är inte snyggt med FÖR långt tycker jag:)Så fäll då inga tårar för det:)

2008-09-13 @ 23:41:22
Postat av: Mia

Maria: Tack så mycket, nu känns det lite bättre! Jag håller med om att det inte är snyggt med för långt hår, men det blev en väldigt stor förändring för mig. Tack för dina fina ord, kram!

2008-09-14 @ 10:18:16
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Carib

Hej, jag tycker att håret blev mycket bättre än förut! jättefint!

2008-09-14 @ 13:39:45
Postat av: Anonym

Carib: Åh tack så mycket, vad snäll du är! Det värmer i allt "elände" =) Kram!

2008-09-14 @ 16:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0