Patrik 1,5


Älsklingen och jag har ganska nyligen kommit hem från Sickla. Vi började med en middag där jag åt slottsstek med kokt potatis och rönnbärsgele medan ♥ tog en ceasarsallad med tandorikyckling. Sedan blev det lite shopping, mest för A dock. Jag fick bara med mig en mascara från H&M med mig, medan A köpte ett nytt mysigt täcke och en finfin tröja från Boss. Så ikväll kommer han nog att sova extra skönt =)

Sedan såg vi biofilmen Patrik 1,5 som jag tycker var riktigt bra. Mycket tänkvärd och väldigt rolig, så den är helt klart sevärd! Dock kanske ingen riktig biofilm som måste ses på bio...

Nu kikar vi på Extra Extra, han är så rolig Thomas Järvheden =)




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gillade också Patrik 1,5. En riktigt mysig och bra film!

Ha det bra! KRAM

2008-09-26 @ 21:57:04
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Mia

Madeleine: Ja jag håller med, både mycket skratt och tårar! Hoppas att din helg är bra! Kram!

2008-09-27 @ 10:40:38
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0