Tisdagsfunderingar


Måndagen på jobbet gick i rasande fart då vi hade in- och utflyttningar hela dagen. Efter jobbet åkte jag till stallet eftersom Dina skulle få massage, den lyxliraren! Tänk om man kunde kosta på sig själv samma summor som man lägger ner på hästen, vad bra man skulle må.

The Hives var väldigt bra, otroligt drag och jag gillar verkligen den kaxiga attityd som bandet har! Var det någon av er bloggläsare som var där och kikade kanske? Källen på Gröna Lund avslutades med ett vackert fyrverkeri, det kändes mycket påkostat. Jag försökte ta kort med min mobil, men tyvärr blev inte bilderna så bra och jag har ingen möjlighet att ladda upp dem nu heller. Det får bli en senare fråga :)

Idag efter jobbet har jag inga direkta planer. Ska nog försöka ta mig i kragen och dammsuga lägenheten och fixa lite i den. Men vi har faktiskt haft riktigt bra ordning nu de senaste dagarna haha. Det är så himla skönt att ha det, man får ett helt annat lugn i kroppen.

Nu sitter jag och lyssnar på när Titti i Rix Morgonzoo ska släcka eld i studion, stackarn är så nervös! Men hon klarade det :)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0