Tröttis!


En snabb liten uppdatering. I helgen har mina kära föräldrar varit hos oss på besök, alltid lika uppskattat och jag önskar att de hade kunnat stanna lite längre. Men tyvärr är helgerna alldeles för korta :( Vi har i alla fall monterat nytt handfat (Tack Anna!) i badrummet (pappa), shoppat, sett Mamma Mia på bio (igen), ätit middag tillsammans med min kusin Karin som precis fyllt 25!, gått mysig morgonpromenad längs Årstaviken med bästa Cookie (åh vad jag saknar henne), haft mysiga TV-kvällar med gott godis och lite till :) Några bilder kommer senare när jag har tömt kameran...

Igår kväll la jag mig i sängen redan klockan 19:00 för att se favoriten One Tree Hill och sedan Ensam mamma söker. Döm om min förvåning när jag somnade redan innan det sistnämnda programmet var slut. Jag var tydligen mycket trött efter helgens sömn på en uppblåsbar madrass tillsammans med älsklingen :)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser framemot att se handfatet på före och efterbilder ;-) Låter som er helg harf varit toppen. Nu ska vi strax på bio! Kramar!!!

2008-09-22 @ 19:46:26
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, Ikea är en guldgruva och jag fick ju så himla bra inspiration från Tvillingmamman också!

Vad blir det för tv-bänk då?

Kram

2008-09-22 @ 21:47:43
Postat av: Mia

Anna: Oj, vet faktiskt inte om jag har några förebilder tyvärr, men efterbild kan du få se hahaha =) Eller nej förresten, ni får komma hem till oss och kika istället haha :) Jag följer förresten gärna med på Oscarsgalan =) Kram!



Emelie: Vi har inte bestämt oss för vilken TV-bänk det blir än. Tycker att den som Anna köpte från Svenska Hem är väldigt fin, men helst skulle jag vilja hitta ett fynd på Blocket =) Kram!

2008-09-23 @ 12:26:28
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0