Utsikt och hästtandläkarbesök

 
Idag gick jag från jobbet redan efter lunch eftersom det var dags för tandläkarbesök för min häst =) Jag hade några flextimmar att ta ut, så jag fick en kort dag på jobbet, tjoho! Riktigt skönt att komma hem från stallet samtidigt som jag normalt kommer hem från jobbet istället för att komma hem runt åtta som det blir vanligtvis efter en stalldag. Ursäkta om det blev en liten rörig förklaring =)

Idag har vi spelat in en film på jobbet och jag var tvungen att åka bygghiss upp i vårt 14 våningar höga studenthus som är under uppförande. Inte bra för någon som är höjdrädd som mig. Jag försökte stå så nära mitten som möjligt och undvika att falla ner i hisschaktet, men här är i alla fall den utsikt jag hade:

 

Jättesnygg kände jag mig i röd bygghjälm, väst och stålhätteskor =)

I fredags var jag och älskligen en sväng i Sickla köpkvarter och innan vi började vår shoppingtur åt vi en bit mat. Jag åt slottsstek med potatis, sallad och rönnbärsgelé. Riktigt gott faktiskt!



Hoppas att ni har en mysig tisdagskväll! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller helt med! Feg tjejer! ;-)

2008-10-02 @ 12:26:12
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0