Update!


God kväll!

Vilken UNDERBAR dag det var igår! Det kändes som om sommaren var här på besök för en dag och det gick inte att göra annat än att njuta! Vi spenderade den soliga dagen med att kliva upp ur sängen klockan 07:00 och starta dagen med en långpromenad med Kompis. Efter det blev det mysfrukost och sedan biltvätt. Efter det lite mat innan jag begav mig ner på stan för att kika lite. Kom hem med två små söta skålar från Iittala till ett väldigt bra pris. De sålde ut två stycken för 100 kr på NK, kunde inte låta bli :) Köpte även två boxar att ha papper i samt en kökshandduk på Lagerhaus.

Efter shoppingturen mötte jag upp Martin, Madde och Lisa på söder och så gick vi till ett creperi och åt supergod efterrätt. Sockerkvoten för hela veckan blev full bara genom den efterrätten =) Sedan följde Martin & Madde med hem till oss medan Lisa valde att bege sig hemåt eftersom hon var trött.

Från det ena till det andra. Här kommer en bild från mammas födelsedagspresent och fina fina blombukett. På bilden skymtar också tårtfatet från Himla som den rosa prinsesstårtan fick pryda.


Här är bilder på kakfat samt söt vattenkanna från Koziol som jag fyndade på 50% i förra veckan. Tror att den söta vattenkannan kommer att passa utmärkt på balkongen i sommar.
 

Bild på kaffeburkarna jag bland annat köpte till älsklingen när han fyllde år i februari...
 

Och så delar av helgens shopping. Assietter, skålar samt mjölkkanna från Himla. Och de små söta skålarna från Iittala fyndade på NK samt min rosa Ipod som jag fick i födelsedagspresent av älsklingen som jag är så nöjd med! Tack ♥!



Som ni märker är detta väldigt blandade bilder, nya som gamla, men eftersom jag bloggar så sällan numera, är det bäst att få med allt när jag ändå är igång haha.

Idag har jag varit på Åhléns i city och fått en ansiktsbehandling med Biodrogas produkter. Denna behandling ingick om man köpte en ansiktskräm och en annan produkt från Biodroga, och eftersom jag ändå skulle köpa det, så fick jag behandlingen på köpet :) Superskönt var det och tjejen var så duktig!

Nu ska jag ta och plocka ordning i köket och sedan bädda sängen i de nya underbart sköna sängkläderna som jag inhandlade på NK idag. Det ska bli sååå skönt! Och det absolut roligaste med det hela, är att kassörskan missade att slå in ett av påslakanen när jag skulle betala, vilket gjorde att jag fick 900 kr rabatt. Tjohooo! Och inte har jag dåligt samvete för det heller hahaha. Jag kommer att sova ännu skönare nu ;) Jag behöver 900 kr mer än NK, det kan jag i alla fall vara säker på!

KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Gud, jag vill ha ALLT! Urfina shoppingfynd och presenter. Ett tårtfat på fot står högst upp på min önskelista inför födelsedagen faktiskt. Så fint!



Ha en bra måndag, kraamar!

2009-04-06 @ 15:10:08
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad kul med en update och vilka fina presenter=)

Alla sakerna skulle gärna få flytta in hos mig.



Hoppas du sover gott på det nya DYRA lakanet;)



KRAAM

2009-04-06 @ 20:38:54
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj vad mycket fint du har köpt!

Älskar kakfatet! Sååå snyggt!



Kram!

2009-04-08 @ 21:19:14
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Madeleine

GLAD PÅSK MIA.



KRAAM

2009-04-11 @ 21:30:40
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0